امیر علی جونمونامیر علی جونمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نی نی خوشگل ما امیر علی

امیرعلی جونم و اسباب کشی........

1393/2/29 5:59
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یدونه سلام چراغ خونه

 

 

این روزها خیلی سرمون شلوغه

داریم اسباب کشی میکنیم پسر گلم محبت

 

 

انشاالله دیگه داریم میریم خونه خودمون

این یعنی پایان مستاجری و زجر و عذاب و خانه بدوشی و

 

اطمینان از این که سقف بالای سر خودت براخودته  

خدایا شکرت خیلی دوستت دارم خدا جونم

 

امروز یه کمی از اتاقت رو چیدیم

دست مامان جونم(مامان من) بوسمحبتدرد نکنه

خیلی زحمت میکشه این روزها بغلمحبت

انشاالله که یه کم دلم آروم بشه زیباخواب آلود

 

از الان دلتنگی هام شروع شده....غمگینغمناکگریهغمناکغمگین

 

وقتی میریم اونجا حالم خیلی خوب میشه آرامچشمک

 

اما از شانسمون کابینت هامون

 

تموم نشده و ماهم تا 2 روزه دیگه باید بریم......

 

خدارو شکر امروز کلی دوست پیدا کردم خندونکآرام

 

انشاالله که خوب باشه و منم دلم نگیره اگه چند

 

روزی نتونم بیام برات پست بزارم منو ببخش آخه هنوز تلفنمونتلفن

 

نیومده باید بیاد تا اینترنت بیام دوستت دارممحبت فدات بشم بوساینم

 

یدونه عکس از گل پسری تاج سری ما

 

 

که هرچی میخواستم جم کنم

 

باید از زیر دستای ناز شما عبور میکرد

 

فدات بشم من .......

 

 

انگار یه کمی خسته شدی الهی دورت بگردم ناز پسرم یدونه ای...

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان علی
29 اردیبهشت 93 13:15
سلام به امیر علی یکی یدونه ...خاله جون خیلی خوشحالم که رفتید خونه ی خودتون و و اسه خودت اتاق داری..مامان جون میگفت از تخت خوابت خیلی خوشت اومده..قربون اون اداهات بشم گلم..انشالله به سلامتی اونجا باشید...انشالله پسر خاله ات علی هم بیاد اونوقت با هم بازی کنید...میبوسمت خوشگل خاله..
الــنـــازجوون
31 اردیبهشت 93 22:28
عزیزم خونتون مبارکه ایشالا که به سلامتی تبریک میگم....خدا مامان مهربونتون رو براتون حفظ کنه ایشالا