امیر علی جونمونامیر علی جونمون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

نی نی خوشگل ما امیر علی

ولادت حضرت علی (ع),روز پدرو روز همسر........

1393/2/23 3:56
3,828 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه امیرعلی جونم عزیز دلم

 

گل پسرم به یاد اون روزی افتادم که تو دلم بودی و از

 

خدا خواستیم تا تورو صحیح و سالم بهمون برسونه ونذر

 

کردیم که اسمت رو علی بزاریم چون از بچگی هم اسم

 

امیرعلی رو دوست داشتم اسمت رو امیرعلی گذاشتیم

 

خیلی افتخار میکنم که اسم بزرگمردی چون امام علی

 

(ع)رو بهت گذاشتیم امیدوارم مثل صاحب اسمت مرد

 

بزرگی بشی و آرزو میکنم به حرمت صاحب نامت به

 

همه آرزوهامون برسیم....انشاالله...

 

و همیشه شادو تندرست کنار هم باشیم....

 

راستی خاله جونت که علی جونش تو دلشه خیلی

گدنبند علی طلای با زنجیر

دوست داره امروز به دنیا بیاد

 

دوروزپیش هم مامان جون براش

 

یه پلاک طلای علی خریدمبارکت باشه خاله جون

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 انشاالله که امروزخاله جونت فارغ بشه

 

و علی جون مامانش رو به آرزوش برسونه

 

من که خیلی دعا کردم

 

...........

ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر مبارک

ولادت حضرت علی(ع)و روز پدر و روز مرد مبارک باشه

 

اول از همه عید رو به تو گل پسرم وهمه مسلمین جهان

 

تبریک میگم

 

 

بعد به باباجونم که همیشه پشتوانه وتکیه گاهمه

 

و پدر مهربونی

 

هست تبریک میگم

کارت پستال های تبریک روز پدر و مرد

 

 

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق

 

می گیرم

 

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

 

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر

 

می کنم

 

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما

 

هستم

 

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را

 

میبوسم  . . .

 

اس ام اس روز مرد, پیامک روز پدر, ولادت امام علی (ع) مبارک

خدایـــا!


به بزرگیـــــت قســـم …


توعکس های دست جمعی …


جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی

 

نذار …
 

آمیـــــن

 

 

 

حالا نوبت بهترین همسر دنیا

 

امید عزیزم

 

 

http://img.doostiha.ir/uploads/2012/06/postal33-1.jpg

 

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از

 

مردهــا


از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
 

… … از آغوششان
 

از عطر تنشـان،
 

از صدایشــان…
 

پررو می‌شوند؟
 

خب بشوند….
 

مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا

 

آسمـان

 

نرفته‌ایم؟
 

مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
 

همین نگاه‌ها


همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
 

سرِپا نمانده‌ایم؟…
 

من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته

 

باشم
 

من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر

 

کند
 

من می‌خواهم
 

مَردَم بداند دوستش دارم….

 

http://img.doostiha.ir/uploads/2012/06/postal33.jpg

http://img.doostiha.ir/uploads/2012/06/postal33-2.jpg

امید عزیزم بهترینم روزت مبارکhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك هاhttp://www.sheklakveblag.blogfa.com پريسا دنياي شكلك ها

همیشه دوستت دارم همیشه عاشقتم

 

همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت

 

سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در

 

خاطرم بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات

 

میگردم

 

اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت

 

حضور تو را در زندگی من وصف کند

 

فقط میگویم

 

” امیدم همسر عزیزم دوستت دارم ”

 

روزت مبارک

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

حالا از طرف امیر علی جونمون

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك هاhttp://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

مبارک مبارک باباجونم روزت مبارک البته

 

 

به زبون خودم آبیت یا بابت یا اومی یا

 

 

امید روزت مبارک البته هی بابا بابا

 

 

میگمااااااااااا

 

 

گاهی جهت دلبری اینجوری صدات

 

 

میکنم بابایی گلم

 

 

بابای یکی یدونم بهترین بابای دنیا

 

 

همیشه پیشم باش دوستت دارم

 

 

بوسسسسسسسسسسسس

 

و

 

 

بغللللللللللللللللللللللللللللللللللل

عشق پدر وپسری

 

باباجونم دوستدارم بابت تمام زحماتی که

 

 

کشیدی دستانت را می بوسم و

 

ممنونتم

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

 

همیشه مادر را به مداد تشبیه میکردم که

 

با هر بار تراشیده شدن کوچک و کوچک تر میشود …
 

ولی پدر یک خودکار شکیل و زیباست که

 

در ظاهر ابهتش را همیشه حفظ میکند،

 

خم به ابرو نمیاوردو خیلی سخت تر از این

 

حرفهاست؛ فقط هیچکس نمیبیند و نمیداند که

 

چقدر دیگر میتواند بنویسد …
 

بیایید قدردان باشیم …
 

به سلامتی پدر و مادرها صلوات

 

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پریسا دنیای شکلک ها

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان سپهر
23 اردیبهشت 93 11:20
__________#######____ _______________##########___________ _____________############___________ ___########_###########__########_________ __##########_#########__##########__####__ _############_#######_############_######__ _#############_#####_#############_#######__ _#############_#####_#############_########__ _#############_#####_#############_########__ _#############_#####_#############_########__ _#############___###__############__########__ ___##########_____#_____###########_#########__ ___##########______#_____#########_#########__ ____########______#________#######___#######__ ______###________#_____________####_____###_____ _______#________#________________#_______#____ ________#_________#____________#_______#___ _______#_________#_____________#_______#___ _______#________#____________#________#__ _______#_________#___________#________#__ ________#_________#_________#_______#__ _________#________#_______#______#___ _________#_______#_____#______#__ _________##_____#_____#_____#__ _____@@@@@_##___#_____#___#___ ____@@@_@@@_#___#___#___#____ ____@@___@@@_#__#_#_@@@@@____ ____@@@_____@#@@@#@@@@___@@@__ ____@@___@@@@@_@@@_______@@@__ _____@@@@@__#_@@@@_____@@@@__ ___________#_#_#_@@@___@@@__ __________#___#___#@@@@@__ __________#____#_________ سلام فاطمه خانوم ولادت امیرالمومنین رو بهتون تبریک میگم . عیدتون مبارک
مامان علی
24 اردیبهشت 93 1:16
سلام..عیدتون مبارک...الهی قربون اون زبون های امیر علی بشم.خدا حفظش کنه. .رایتی امروز هم گذشت اما علی کوچولوی من نیومد
الهه
25 اردیبهشت 93 1:05
چه پست خوبی عید مهه اقایون مباررک